Cu burlăcițele în Barcelona

Dacă te întrebai unde poți petrece următoarea vară nebună îți pot spune să-ți iei gașca de bff și să luați bilete cu destinația Barcelona. Cel putin noi așa am făcut pentru petrecerea de burlăcițe a prietenei noaste Lavinia. Cu siguranță în cele patru zile, pe care noi le-am petrecut acolo, nu am atins potențialul maxim al orașului dar am gustat câte puțin din toate.

Barcelona_ChiqueRomania (4)

Barcelona_ChiqueRomania (5)

Barcelona_ChiqueRomania (6)

Barcelona_ChiqueRomania (7)

Și când spun “gustat”, spun și la propriu și la figurat. După o noapte albă petrecută în aeroport și apoi în avion, ne-am mobilizat repede să aflăm ce are orașul de oferit din punct de vedere culinar. Așa am ajuns la Ugot Bruncherie. Într-un decor boem am luat, cred, cel mai bun mic dejun. De-o simplitate absolut sofisticată, dacă pot alătura cuvintele astea, feliile mele de pâine de casă cu ricotta, miere și nuci servite împreună cu o cafea neagră mi-au dat un “vibe” care sper să se păstreze mult timp. M-a făcut să mă gândesc la viața de zi cu zi și cum o ratăm neprețuind lucrurile simple, cum o ratăm uitând să ne răsfățăm. Nu este nevoie de mult.

Barcelona_ChiqueRomania (2)

Barcelona_ChiqueRomania (1)

Barcelona_ChiqueRomania (3)

Un alt mic dejun reușit l-am avut chiar la Bouqueria. Este o experiență pe care chiar nu trebuie s-o ratezi. Noi am dat iama în fructe de toate felurile, în toate combinațiile.

Barcelona_ChiqueRomania (10)

Barcelona_ChiqueRomania (11)

Barcelona_ChiqueRomania (12)

Pentru prânz îți recomand să încerci și restaurantul Barceloneta. Cred că unul dintre puține restaurante unde am mâncat un somon cu niște arome foarte echilibrate.

Barcelona_ChiqueRomania (8)

Un concept mișto de restaurant cu burgers l-am găsit la Bacoa Burger. Da, îți alegeai tu fiecare “strat” și da, am găsit și vegetarian. Happy happy, joy joy.

Barcelona_ChiqueRomania (17)

Barcelona_ChiqueRomania (18)

Pentru cină mi-a plăcut cel mai mult la Lobo și Los Caracoles. La Lobo am servit cea mai bună salată cu branză de capra. Iar simplu și iar delicios. Pot părea ușor de impresionat dar dacă încerci o să înțelegi ce vreau să spun.

Barcelona_ChiqueRomania (14)

Barcelona_ChiqueRomania (15)

La Los Caracoles am luat o supă de pește. M-am speriat puțin de “monstruleții” care ieșeau din farfurie dar a fost bun.

Barcelona_ChiqueRomania (13)

O altă experiență de neratat este “La Paradeta”. L-am găsit pe net, în lipsă de orice altă inspirație, și când am ajuns acolo si am văzut coada care se întindea până afară am știut că o să fie ceva deosebit. Jumătate de oră de așteptare, un ghișeu ca în piață, fructe de mare aproape vii (unele chiar vii), niște mese lungi de cantină. Asta era tot ce trebuia pentru a mânca niște fructe de mare absolut delicioase. Mâncarea aleasă de tine din galantar se ducea la bucătărie și apoi erai strigat să te duci s-o iei. Poftă bună!